Чорна П'ятниця у Сінсей Чорна П'ятниця у Сінсей

Форвардер втратив посилку. Що робити

Купуючи товари в іноземних онлайн-магазинах, ми довго вибираємо, порівнюємо, віддаємо гроші, замовляємо, вибираємо відповідного форвардера і кілька тижнів перебуваємо в нестерпному очікуванні своєї посилки. Проте дуже часто покупки так і не приїжджають. Що робити, якщо форвардер втратив вашу посилку?

форвардер потярел посылку

Інструкція покупцю
1) Необхідно розібратися у ситуації
Не треба панікувати. Насамперед, розберіться в ситуації та чітко визначте на якому етапі стався збій. Для початку треба написати в магазин, де купили товар і попросити уточнити трекінг-номер до кожної позиції. Іноді продавці змінюють трекінги та забувають повідомити про це.

2) Де стався збій
Найважливіше чітко зрозуміти, на якому етапі доставки загубилася посилка. Ланцюжок доставки виглядає просто: "магазин – пошта – форвардер – пошта".

Перший етап. Магазин вам повідомляє, коли посилку було відправлено, дає трек, вказує терміни доставки товару на склад форвардера. Але не завжди все проходить гладко і часто посилки немає у магазину, ні у форвардера. У такому випадку потрібно уточнити трек, а потім перевірити його у Google.

Тут у нас три варіанти:

– якщо трек не пробивається або не існує, то треба повідомити Службу підтримки магазину та заявляти про втрачений товар. Як правило, магазини з гарною репутацією та світовим ім'ям розбираються в ситуації і в результаті посилка знаходиться або вони пропонують повернути гроші-надіслати товар заново безкоштовно.

- якщо трек пробивається і стверджує, що посилка вже на складі форвардера, але вона не відображається у вашому обліковому записі, тоді треба писати листа форвардеру і оформляти його в розшук.

– якщо трек не пробивається, але магазин стверджує, що він дійсний, то проблема у місцевій службі доставки (USPS, UPS, Fedex тощо). Це найгірший варіант - посилка була втрачена кур'єрами. Такі служби відповідають неохоче і відсоток знайти посилку дуже низький. Заради справедливості такі ексцеси відбуваються рідко.

Другий етап. Магазин та форвардер спрацювали злагоджено, але посилка загубилася на місцевому рівні. У такому разі треба дзвонити на пошту та намагатися знайти посилку. Якщо дзвінки нічого не дадуть, вам доведеться відвідати відділення. У разі нерозуміння зі співробітниками пошти, не соромтеся кликати керівництво на допомогу.

3) Отримання компенсації
Як правило, усі посилки застраховані. Якщо пошуки не дали належного результату, ви отримаєте від компанії-форвардера грошове відшкодування. Сума залежить від компанії та вартості самої посилки. Важливий момент! Страховка, за яку ви платите, діє лише у разі повної втрати посилки у процесі доставки.

Міст втратив посилку
Зверніть увагу, що компанія часто має затримки з оновленням статусу в кабінеті – це нормальна ситуація. Якщо ж статус посилки не змінюється 3-4 дні, а трек затверджує протилежне, треба звертатися до Міст, уточнювати статус посилок і подавати їх у розшук.

Зазвичай посилка знаходиться відразу або її шукатимуть 2 місяці, а вже після закінчення цього терміну можна говорити про компенсацію вартості. Отже, спочатку треба зателефонувати до Міста або написати претензію на claims@meest-express.com.ua

Про розцінки та особливості компанії Міст докладно розказано у цій статті.

Shipito втратила посилку
Перш за все, потрібно зайти в обліковий запис Shipito і натиснути на посилання “повідомити про втрачену посилку/страхові претензії” на головній сторінці. Після цього відкриється список, що випадає, де треба відповісти на всі питання і чекати відповіді від компанії. Вони реагують дуже швидко – протягом 24 годин у вас вже буде відповідь. Посилки часто знаходяться на складі.

форвардер потярел посылку

Інакше починаються пошуки та розслідування. Якщо це не приносить результатів, то компанія попросить вислати рахунок-фактуру і вартість, тобто підтвердження факту покупки.

Важливий момент! Якщо посилку офіційно названо загубленою і вона була застрахована, то форвардер зобов'язаний виплатити страхову компенсацію. АЛЕ! Вона вважається згідно з вашою митною декларацією. Наприклад, ви перевозили iPad від Apple, а в декларації написали, що просто везли планшет і вартість його 100 доларів. Ось від суми в 100 доларів і відштовхуватиметься форвардер, підраховуючи страхове відшкодування.

Як убезпечити свою посилку

1) Завжди просіть продавця трек-номер посилки. Інакше її буде дуже важко знайти.

2) Використовуйте страховку. Це може здатися непотрібним і дорогим заходом, але він часто допомагає повернути хоч якісь кошти.

3) У разі отримання посилки у відділенні, ставте підпис на квитанції лише після того, як отримали та ретельно оглянули свою посилку.

форвардер потярел посылку

4) Не забирайте з явними слідами пошкодження початкової упаковки.

5) Якщо відправляєте у посилці щось важливе та цінне, подумайте, чи варто занижувати її вартість. У разі втрати вам відшкодують саме ту суму, яку ви вказали на бланку рахунок-фактури.

6) Якщо йдеться про спочатку дорогу службу доставки, наприклад, DHL, то краще особисто забирати посилку на пошті. Інакше її принесе кур'єр і навіть у разі порушення цілісності коробки ви не можете подати скаргу на поштовий сервіс.

Вигідних покупок!

Ви вже оцінили цю статтю
Коментарі

Дякую! Ваш відгук успішно відправлено на модерацію.

Добавити ще один коментарій
Аватарка

посылка отправлена с германии 5.12.2019 . германию она покинула 10.12.2019. у львов пришла 20.12.2019. с этого дня она никуда не движется. связывались с оператором на гарячей линии, сосбщали все свои данные и номер телефона. ответ просто от фонаря :,,ВАША ПОСЫЛКА БЕЗ АДРЕСА И МЫ НЕ ЗНАЕМ КУДА ИКОМУ ОНА АДРЕСОВАНА.,, КТО НИБУДЬ В ЭТО ВЕРИТ? Попробуйте на почте в любой стране отправить посылку без адреса получателя. Если не умеете организовать работу безответственно к ней относитесь, воруете,ну хотя бы не врите.

Анонім додав 27.12.2019

Добрый день, Азамат! Как я понял из вашего сообщения, посылка у вас не потеряна, а задержана малайзийской таможней из-за отсутствия сертификата. Практики разрешения подобной проблемы у нас не было, но есть стандартные пути решения этой проблемы. Обычная практика в таких случаях: вы просите отправителя предоставить копию сертификата, вы передаете его перевозчику. Перевозчик отправляет его таможенным органам. - если отправитель отказывается предоставить копию сертификата, обратитесь к заводу-производителю, возможно, они предоставят.

info додав 07.12.2015
Аватарка

Здраствуйте меня зовут Азамат. У меня проблема компания потеряла посылку. Посылку арестовали в малайзия таможни. За не достатки сертификата. Что делат мне.

Анонім додав 07.12.2015
Ми використовуємо файли cookie для вашої зручності. Користуючись нашим сайтом, Ви приймаєте наші правила застосування cookies та подібних технологій.