Форвардер втратив посилку. Що робити
Купуючи товари в іноземних онлайн-магазинах, ми довго вибираємо, порівнюємо, віддаємо гроші, замовляємо, вибираємо відповідного форвардера і кілька тижнів перебуваємо в нестерпному очікуванні своєї посилки. Проте дуже часто покупки так і не приїжджають. Що робити, якщо форвардер втратив вашу посилку?
Інструкція покупцю
1) Необхідно розібратися у ситуації
Не треба панікувати. Насамперед, розберіться в ситуації та чітко визначте на якому етапі стався збій. Для початку треба написати в магазин, де купили товар і попросити уточнити трекінг-номер до кожної позиції. Іноді продавці змінюють трекінги та забувають повідомити про це.
2) Де стався збій
Найважливіше чітко зрозуміти, на якому етапі доставки загубилася посилка. Ланцюжок доставки виглядає просто: "магазин – пошта – форвардер – пошта".
Перший етап. Магазин вам повідомляє, коли посилку було відправлено, дає трек, вказує терміни доставки товару на склад форвардера. Але не завжди все проходить гладко і часто посилки немає у магазину, ні у форвардера. У такому випадку потрібно уточнити трек, а потім перевірити його у Google.
Тут у нас три варіанти:
– якщо трек не пробивається або не існує, то треба повідомити Службу підтримки магазину та заявляти про втрачений товар. Як правило, магазини з гарною репутацією та світовим ім'ям розбираються в ситуації і в результаті посилка знаходиться або вони пропонують повернути гроші-надіслати товар заново безкоштовно.
- якщо трек пробивається і стверджує, що посилка вже на складі форвардера, але вона не відображається у вашому обліковому записі, тоді треба писати листа форвардеру і оформляти його в розшук.
– якщо трек не пробивається, але магазин стверджує, що він дійсний, то проблема у місцевій службі доставки (USPS, UPS, Fedex тощо). Це найгірший варіант - посилка була втрачена кур'єрами. Такі служби відповідають неохоче і відсоток знайти посилку дуже низький. Заради справедливості такі ексцеси відбуваються рідко.
Другий етап. Магазин та форвардер спрацювали злагоджено, але посилка загубилася на місцевому рівні. У такому разі треба дзвонити на пошту та намагатися знайти посилку. Якщо дзвінки нічого не дадуть, вам доведеться відвідати відділення. У разі нерозуміння зі співробітниками пошти, не соромтеся кликати керівництво на допомогу.
3) Отримання компенсації
Як правило, усі посилки застраховані. Якщо пошуки не дали належного результату, ви отримаєте від компанії-форвардера грошове відшкодування. Сума залежить від компанії та вартості самої посилки. Важливий момент! Страховка, за яку ви платите, діє лише у разі повної втрати посилки у процесі доставки.
Міст втратив посилку
Зверніть увагу, що компанія часто має затримки з оновленням статусу в кабінеті – це нормальна ситуація. Якщо ж статус посилки не змінюється 3-4 дні, а трек затверджує протилежне, треба звертатися до Міст, уточнювати статус посилок і подавати їх у розшук.
Зазвичай посилка знаходиться відразу або її шукатимуть 2 місяці, а вже після закінчення цього терміну можна говорити про компенсацію вартості. Отже, спочатку треба зателефонувати до Міста або написати претензію на claims@meest-express.com.ua
Про розцінки та особливості компанії Міст докладно розказано у цій статті.
Shipito втратила посилку
Перш за все, потрібно зайти в обліковий запис Shipito і натиснути на посилання “повідомити про втрачену посилку/страхові претензії” на головній сторінці. Після цього відкриється список, що випадає, де треба відповісти на всі питання і чекати відповіді від компанії. Вони реагують дуже швидко – протягом 24 годин у вас вже буде відповідь. Посилки часто знаходяться на складі.
Інакше починаються пошуки та розслідування. Якщо це не приносить результатів, то компанія попросить вислати рахунок-фактуру і вартість, тобто підтвердження факту покупки.
Як убезпечити свою посилку
1) Завжди просіть продавця трек-номер посилки. Інакше її буде дуже важко знайти.
2) Використовуйте страховку. Це може здатися непотрібним і дорогим заходом, але він часто допомагає повернути хоч якісь кошти.
3) У разі отримання посилки у відділенні, ставте підпис на квитанції лише після того, як отримали та ретельно оглянули свою посилку.
4) Не забирайте з явними слідами пошкодження початкової упаковки.
5) Якщо відправляєте у посилці щось важливе та цінне, подумайте, чи варто занижувати її вартість. У разі втрати вам відшкодують саме ту суму, яку ви вказали на бланку рахунок-фактури.
6) Якщо йдеться про спочатку дорогу службу доставки, наприклад, DHL, то краще особисто забирати посилку на пошті. Інакше її принесе кур'єр і навіть у разі порушення цілісності коробки ви не можете подати скаргу на поштовий сервіс.
Вигідних покупок!
Дякую! Ваш відгук успішно відправлено на модерацію.
Добавити ще один коментарій